2010-12-22
17:01:17

Aiijt

Har typ bott hos lisa dom senaste dagarna och inte lagt märke till världen! Men idag kom jag ut ur lisas rum som nu har blivit min håla, och drog ut på stan o julshoppade lite! okej jag julshoppade inte, men lisa gjorde! :)
Jag längtar till syster Sara kommer hem imorgon! ska bli så stört roligt att få träffa henne igen! Hon är borta jämt! :/

 

Aja skitsamma! Hoppas på att få chansen att spela in en julskiva med Karin snart! hon är stört duktig, och det vore jättekul! Men nu ska jag flipchilla resten av kvällen!

Dagens länk, TRISSREKLAMER, så dom borde se ut!


Postat av: Anonym

vad heter lisa i efternamn :P ?

2010-12-25 | 12:47:27
Postat av: filt1

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA ååhh AHHAHAHAHHAHAHahahahhaHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAH fyfan vad roligt

2010-12-25 | 15:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tillbaks to Startsidan!






Våra namn: Snäckan, Filten, Andx, Gurry, Fizken, Keffin, Oliver, Nelly
Ålder?: 93-92or
Bor: Orten

We share, We care!