2010-12-15
23:50:10

Bruce in da hudz

Tjo, Bruce "Tha Gangsta" Li här. Dennis bad mig skriva ett tungt inlägg, så jag får väl ta och göra det.
Jag är tillbaka på planket efter lite semester och jag måste säga att det känns jävligt skönt att vara inne på facebook och känna att man gör något vettigt. Vettighetsnivån på att spamma "k."- inlägg och snacka om Andrez coolhet och huruvida Filip egentligen kan något om hip hop eller ej kan självklart diskuteras. Måste ändå säga att det är en skön känsla att vara tillbaka med grabbzen liksom.
Det här är faktiskt första gången jag bloggar där temat är liksom mig själv. Skrev på en blogg anno 2008-2009 när min gamla Team Fortress 2- klan började spela på europaliganivå, men detta led snabbt mot sitt slut tillsammans med själv klanen. Hur som helst, jag hade aldrig tänkt blogga om oväsentliga teman som mitt eget liv och vilka kläder jag har införskaffat, utan jag tänkte istället bejaka mer universella ämnen än bara individen Bruce med mina inlägg.
Nu är det jul, vilket är härligt, men julen för mig har väldigt sällan handlat om materialism och konsumism. Jag tycker istället om det som oftast skapas runt omkring, kulturen och den gemytliga stämningen så att säga. Medan många av er nog då börjar tänka på Kalle Anka och tusen juleljus, vill jag istället fokusera på en annan del jule-finkulturen. Jag snackar såklart om riktigt tung hip hop. Under denna julen kommer det släppas flertalet riktigt tunga hip hop-plattor. Dessa plattor hade jag tänkt recensera i framtida inlägg under jul.
Tillsvidare önskar jag er en fortsatt skön julestämmning, peace!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tillbaks to Startsidan!






Våra namn: Snäckan, Filten, Andx, Gurry, Fizken, Keffin, Oliver, Nelly
Ålder?: 93-92or
Bor: Orten

We share, We care!