2010-12-21
04:28:53

All night mother f*cking Rongione!!

Okej, jag ska börja fixa bloggen nu! Axel mother f*cking berggren och bruce li-nus hedlund kommer joina bloggen, och Anel, Lewi, Oliver och filip kommer tyvärr lämna bloggen! så vi blir 6 stycken som skriver!
alltså, Snäcken, Gurry, Andx, Kevin, Bruce och Axel!

Aja nu sitter jag uppe.. Lisa sover bredvid mig som en söt ängel.. Men jag, lovade Fröken Rongione att sitta uppe med henne hela natten och bara lära känna varandra bättre och ha kul! Vi har spenderat mesta tiden bara åt att säga hur ful den andre är, och äckliga bilder vi får i huvudet när vi visualiserar varandra sexuellt.. nästy/nelly.

Vad göru
såå söt! jag tror jag dör <3



Nej men skolan är fett ovärd imorgon! bara en lektion, och det är att kolla på film. så jag skiter i den. Har ändå sett filmen så ännu mer ovärt..

Här är jag just nu!



Godnatt alla som läser detta som känner att dom borde sova! Godmorgon till dom som precis vaknade! och god dag till dom som är kn*llade.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tillbaks to Startsidan!






Våra namn: Snäckan, Filten, Andx, Gurry, Fizken, Keffin, Oliver, Nelly
Ålder?: 93-92or
Bor: Orten

We share, We care!