2010-12-14
20:13:58

tråkigt inlägg

Morsning. Sitter här och ska börja med läxorna, har riktigt mycket att göra och lite tid men snart är det jullov vilket jag tröstar mig så det är dags för sista rycket! Min termin har varit riktigt bra betygsvis och tänker inte vara sämre här i slutet. Det jag har kvar är: matteprov på torsdag, idrottsinlämning på fredag, fysikprov nästa tisdag, kriminalteknik som ska vara inne innan jul. Dessa är stora grejer så måste köra seriöst... Dum som jag är har jag knappt börjat med något... Är en sista-minuten pluggare, har inte alls någon motivation till att plugga förrän tre dagar innan inlämning, lite jobbigt för det blir jävligt stressigt men det brukar ordna sig ändå :)

leskit
Postat av: andx

förklara mindfucken! fattar nte

2010-12-15 | 00:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tillbaks to Startsidan!






Våra namn: Snäckan, Filten, Andx, Gurry, Fizken, Keffin, Oliver, Nelly
Ålder?: 93-92or
Bor: Orten

We share, We care!