2010-12-15
02:44:31

natt.as.

hej på dig söta lilla blogg

nu är det så att jag inte skrivit på ett tag men det finns flera anledningar till varför - men den mest uppenbara är självklart skolan.. men det är bara att konstatera, fan vad det ska bli skönt med LOV!

men i alla fall så är klockan snart 3 och jag är piggare än jag brukar vara den här tiden på helger så hur fan ska jag kunna sova? jag måste verkligen sova då jag börjar skolan 08.20 i morgon... just nu så sitter jag och lyssnar på Pink Floyd - Comfortably Numb och jag måste säga att solot i låten är så sinnessjukt grymt och att det är lugnt ett av mina favoritsolon!

annars så såg jag precis på facebook att jag har en vän vars status lyder: "Bungyjump naked in Asia.. check." alltså.... FAN VAD KUL! Bungyjump och att hoppa fallskärm från ett flygplan är något jag velat göra så jävla länge! tänk er känslan och adrenalinet!! haha fast jag skulle typ bajsa i brallan innan hoppet, men efteråt skulle det vara så jävla värt.

idag är det även EXAKT 4 månader tills jag fyller 18! TAGGA FÖFAN!

under min sömnlösa nattfilosofi har jag även hunnit tänka tillbaka på Solna Ungdoms Festival och hur kul det var! sen tittade jag på lite bilder från den spelningen och kom fram till att jag hade mycket hår då hahah MYCKET hår!

Hahahah Mufasa indeed

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

BAM!

Lite skillnad nu va? (klicka för större bild)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tillbaks to Startsidan!






Våra namn: Snäckan, Filten, Andx, Gurry, Fizken, Keffin, Oliver, Nelly
Ålder?: 93-92or
Bor: Orten

We share, We care!