2010-12-05
23:30:39

helgi

Tjennare Kevin här..

Helgen har varit helt grymt dock har idag varit så keff som det bara går!

Efter skolan så drog jag och Nina till stan och umgicks i några timmar. Sen träffade vi Dennis och åkte hem till solna. På kvällen så drog jag till dennis med lewi och ja resten vet ni ju! Om ni inte vet så ska ni kolla lite längre ner i bloggen så hittar ni videobloggar från både fredag och lördag! Dock var jag inte med på lördagen utan jag var hemma och tog det lugnt! Men bara för att jag inte är med så ska ni titta ändå, lovar att ni inte kommer ångra er!


Ni känner väl alla till Laserturken right? I alla fall så har han gjort en låt nu... (ja jag vet, varför har Laserturken gjort en låt?!?) men ja det stämmer och låten finns att lyssna på SPOTIFY...! Fattar verkligen inte varför snubben har en låt på spotify...

Så ni som vill lyssa klicka HÄR!

Postat av: filten

julmarknad

2010-12-06 | 00:36:47
Postat av: nina

söt gangster :)<3

2010-12-06 | 18:20:48
Postat av: räser

pipett

2010-12-07 | 09:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tillbaks to Startsidan!






Våra namn: Snäckan, Filten, Andx, Gurry, Fizken, Keffin, Oliver, Nelly
Ålder?: 93-92or
Bor: Orten

We share, We care!