2010-12-12
21:50:27

Now this is the story..

Just nu sitter jag här med Karin och snackar om helgen! och samtidigt tänkte jag blogga! hon har sjungit i globen idag på lucia grejen! var fett tråkigt, men fint! Bra jobbat care(in)-face
Vad göru

Okej.. min helg! I fredags spenderade jag helgen med min fru Lisa Davar.. det var jättemysigt, vi hyrde film.. men den fuckade så vi kunde inte se klart! dagen efter började dåligt, vi bråkade lite och var ganska suris på varandra men det gick över när jag gick och kollade på hennes dans-show i vasalundshallen! fett old skool o va där! var strört länge sen! min gamla baskethall!

Hur som helst lördagen gick ut på att jag visste om en fest, men bara jag fick komma.. och den var åt helvete! det var elisabeth som hade fixat in mig! efter hon sa att hon kanske kunde fixa in en kompis åt mig så frågade jag robin larsson men han bagnade.. då ringde jag Julian, han var med axel! så alltså två av mina skönaste, roligaste kompisar! jag bad elisabeth snällt och hon frågade och det gick bra! Festen var i fucking KALLHÄLL!! ÅT HELVÉTE!! Aja.. vi kommer dit, vi träffar mårten, vi har lite Magic Crystal och en bra idé.. since vi inte känner en levande själ på denna fest, (förutom jag som kände Bruce och Elisabeth) så tänkte vi att vi drar en prank att Julian är amerikan och snackar inte alls mycket svenska.. att han bott här i 3 månader:P HAHAHAHA FYFAN VA KUL! ALLA GICK PÅ DET! alla brudar tyckte han blev 23x snyggare.. och alla killar blev ASAVIS på honom! ahaha sa massa fula saker på svenska till honom och han kollade på dom och ba.. eeh... Sugg Kuck!! och alla tjejer baa ÅÅH HAN SNACKAR SVENSKA!! AAhhh <333333

hahah nej men det var askul verkligen! L-Y-C-K-A-D Kväll.. förutom att alla mina saker är borta.. -.-


Axel, Julian och jag



Julian Papa-Americano Owens haffar gal23


Heeeeeeelt lost... :P



Postat av: räser

HAHAHAHAHHAHAHAHA JULIAN HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH JAG FACKING DÖR HAHAHAHHAHAHAHAHHA

2010-12-12 | 22:08:49
Postat av: axel

kunglig kväll och morron

2010-12-12 | 22:41:25
Postat av: Lewi

fett whack du är dennis

2010-12-12 | 23:56:31
Postat av: räser

det räcker filip

2010-12-13 | 08:44:31
Postat av: filip

det är fucking gurry, skulle aldrig skriva med a, det vet du.

2010-12-13 | 23:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tillbaks to Startsidan!






Våra namn: Snäckan, Filten, Andx, Gurry, Fizken, Keffin, Oliver, Nelly
Ålder?: 93-92or
Bor: Orten

We share, We care!