2010-12-03
15:30:24

oliver langar f1on1

Nu ligger jag i min mammas och pappas säng! Missade skolan helt idag!
skulle ha börjat klockan 12:25... men vaknade hemma hos lisa klockan 12:50... så jag missade den enda lektionen jag hade idag! aja struntsamma! Nu är jag hungrig och trött! Trött på att det blev ingen oliver ikväll! dumma pruttkudde! Han sa igår att han skulle kicka boysnight hemma hos honom men nu ställde han in! Så vi försöker hitta någon annan vi kan vara hos! Kan någon komma över med mat? Vore sjysst!


stört cool video! OK Go, har så stört tunga videos! det är dom som gjorde den där videon med rullbanden. Jag vill också vara så kreativ och komma på så tunga videor :(

Vi ska iaf spela in en Stop-Motion musikvideo till Gimme' My Heart Back nu på lovet.. den räknas med att bli klar senast i march. SE FRAM EMOT DET! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tillbaks to Startsidan!






Våra namn: Snäckan, Filten, Andx, Gurry, Fizken, Keffin, Oliver, Nelly
Ålder?: 93-92or
Bor: Orten

We share, We care!