2010-12-05
17:07:01

sNäääckens Helg..

Fredag:
Kvällen börjar hos mig! Kevin och lewi kommer dit, vi softar där ett tag! tanken var att vi skulle till oliver, men snubben ställer in och säger att vi ska till honom på lördag istället! och det kommer bli mycket roligare då!
Så jag, kevin och lewi drar ut möter robin och adam! vi hänger runt försöker hitta någon fest eller någonting o göra! till slut smsar anelle weigle mig och säger att hon vet fest i sandsberg, och bara jag och kevin fick komma!
När killarna vi umgicks sa att vi borde dra dit, för dom kommer inte göra något bättre, så började jag och kevin tagga dit med vår flaska vin!
Vi kommer dit, festen var så gryyyymt skum! Var typ 4 asstora Kurdkillar som var kanske 22 allihopa, Martin Ahlfors, Anelle och typ ett stort gäng 95or som drar när vi kommer dit.. så vi sitter där i soffan, ganska dött, men vi har askul med anelle! eftersom vi inte träffat henne på ett bra tag.

Sen när det börjar bli lite sent så märker jag att kevin sitter och kör Sanning eller Konka med dom här 4 (som nu var 5) kurderna och två tjejer... Vad jag hör, så skulle en stor tjock kille, med Soulpatch och gick runt och sa att han ska klippa allas tounge.. som heter Zozo kyssa kevin på munnen!
Då greppar jag tag i honom, samt Anelle och Martin och säger att vi måste gå nu! Tror kevin tackade alla finska gudar i himelen när han märkte att han inte skulle få en kurdisk soulpatch tryckt mot läppen!
Vi ska därifrån nu.. Vi fastnar såklart vid stationen (sandsberg) vilket är åt helvete!

Vi ser att det kommer en svart kille med bandana som täcker hans mun och en svart keps in på perrongen! Jag ville vara lite kaxig så jag skriker EY GANGSTAAH!! han kommer mot mig som han ska slå mig, då jag låtsas som inget och frågar honom typ, shit vad gör du ute nu, fryser du inte? vart har du varit?
Då blir han förvånad och säger att han hade varit och spelat in platta.. så vi börjar rappa med honom! asroligt..
När vi kommer till blåa linjen på T-Centralen.. så träffar vi två andra snubbar som också rappade ibland, så vi battlade varann' men det behövdes ett namn (haha nej jag ska inte fortsätta på snook låten.. :P ).
nej men killarna rappade också, så vi langade beats åt dom och lät dom rappa! asroligt det med!
Sen kom vi hem och så slocknar vi båda två!

Lördag:
Kevin taggar hem, jag väntar tills klockan 16 och taggar inför oliver ska komma hem från sin skidresa så vi kan dra dit.. klockan blir 18.. och oliver vill inte svara i telefonen.. jag ringde honom minst 42 gånger från 16-18:00 men han valde att bara inte svara oss.. så vid 20 tiden så flippade jag för min lördag var förstörd på grund av honom.. så jag drar ut! möter gurry, David och bruce.. vi drar o möter robin erik och adam (och eriks kompis sebbe)! vi hade asroligt hände runt i solna och letade fest :P vi kände oss som offer. Vi visste fester.. men det var bara en av oss som fick komma in. Till slut vid 23 tiden bestämde vi oss för att dra till donken på fridhemsplan.. vi drar dit gustav har lämnat oss, vi äter.. inget nytt händer.. förutom att bruce vet en fest han inte kommer in på! adam lämnar oss, och börjar splittra oss! så nu är det bara jag david och bruce.. resten drog för att fika med mårten.. Min kompis elisabeth är på festen och säger att hon ska försöka få in oss.. festen låg på nockebyhov.. så vi rör oss mot alvik.. (vilket är jättefel!!! vi skulle mot brommaplan! aja det visste vi inte då!) så vi kommer fram till alvik, tydligen fick jag inte komma in, men bruce fick! Så jag ba, jag drar till brommaplan och tar bussen hem därifrån! (jag bar på en flaska vodka, hade inte en väska eller något, så jag la den i armen på min jacka. Jag såg ut som ett as helt enkelt.)
På brommaplan träffar jag Louise Gustafsson som ska på någon fest på ekerö! Vi pratade jättemycket, men fröken bjöd aldrig med mig! så jag sitter i kylan på brommaplan, tycker synd om mig själv! Louise sitter i bussen och ska till festen! jag ba åååh jag vill med!!!! men kunde inte få det ur mig! till slut kommer bussen från brommaplan! klockan är typ 00:55.. sätter mig på bussen! åker några stationer ifrån brommaplan. Då ringer tobias matts mig. han säger att han, elias och kristoffer back på en fest på ekerö, och att jag bara MÅSTE komma dit nu!!!
visst jag blev glad, men han kunde helt seriöst inte ringt 5 min tidigare? Aja.. jag hoppar av bussen, ska över till andra stationen då sista 177 bussen mot skärvik (den bussen jag skulle ta) åker förbi mig... Kul. Så jag sitter och fryser och väntar på 509, när det kom två unga människor från uppsala som jag började snacka med,, tillslut sa dom att dom kunde bjuda på en taxiresa till brommaplan! Guldläge!! Kommer fram, tar nattbussen till träkvista idrottsplats! (där jag skulle av). Var till slut framme vid 01:40 tiden! tobbe kommer och möter mig och säger att typ alla har gått och det är asdött där nu.. -.-
vi kommer in, alla som är kvar är trevliga och vet vem jag är! louise är kvar! men hon var fett dryg och typ verkade som att hon inte gillade att jag var där... men det är HÄR DET ROLIGA BÖRJAR!! DET HÄR ÄR BARA HÄLFTEN AV STORYN! SITT KVAR!

Nu ska vi hem, jag elias tobbe och stoffe.. HAHAHA asså dom var så jävla fulla.. så jag kände! äh fan, nu ska vodka flaskan ut ur min arm och in i min mage!! så jag börjar klunka rent! och blir också helt lost! (det här kommer ni se på filmen sen! helt stört kul!)
Elias är skitfull och sjunger till en braziliansk låt och tycker tjejen i videon är assnygg! så han sitter och gör sexrörelser! ja helt asfull och korkad! sen börjar han prata om robin doyle (Nej, det är en tjej!), då ringer stoffe henne och vi ska tydligen till något chillkrök som han på, hon skulle tydligen slagga där också, så det skulle va en lång natt! Elias bangar när vi kommer till brommaplan! han var rädd för robin nu... han trodde hon hatade honom så han drog hem och tobbe med! det jag hade glömt var att tobbe hade lagt kevins kameraväska i sin väska, OCH MIN VODKAFLASKA!! så när dom satt på tuben åt andra hållet och jag kom på att han hade grejerna så skulle jag springa in mot vagnen och be honom ta ut grejerna.. då hände en märklig grej.. Jag har alltid tyckt att det verkat omöjligt! när dom säger "Se upp för avståndet mellan vagn och plattform när du stiger av"...  hela mitt ben åkte in mellan vagnen och plattformen och det gjorde så jävla ont!! så när jag väl fick ut den hade dörrarna stängt och dom åkte ifrån oss! nästa tåg skulle komma om 24 minuter.. jag och kristoffer tvingade tobbe att gömma drickan på ängbyplan! så vi åker några stationer fram för att möta tåget! så vi gick av i alvik där vi träffade stoffes brorsa och hans kompisar. dom var skitfulla och när vi gick på tåget så slogs dom lite och stoffe ramlade på golvet i tåget och fick skitont.. när han ställde sig upp fick han typ psykos och kollapsade 3 gånger! så jag och hans bror tog hand om honom! jag fick robins nummer tidigare för att stoffes mobil höll på att dö.. Jag hämtar upp vodkan stoffe och brorsan drar hem.. jag sitter och väntar på tuben som skulle komma om 22 min.. skickar iväg ett fett random sms till robin och säger vad som hänt.. och svarar med att jag är" välkommen att komma hit ändå! vore fett random men askul! vi är sociala och roliga! det är du som är lisas pojkvän va? :D" så jag kom dit vid 4 tiden.. det var ett gäng där.. kände inte någon! men det var random och kul..

jag hade min dricka så jag var glad! så vi softade där.. och när vi blev jättefulla så började jag och robin sjunga massa klassiker låtar.. aquas doctor jones och typ massa svenska klassikerhits! :P jag fick tydligen sova där.. så klockan 07:40 tiden så däckade jag totalt i en bäddsoffa. Vaknade upp med en Kevin Moo liggandes till vänster om mig helt däckad, och jag har varit bakis sen dess.. ! Crazy helg!

Videoinlägget kommer lite senare tror jag! :) :*

Postat av: anelle

f1 med knaaz det var! alla 95or... jesus christ

2010-12-05 | 19:30:18
URL: http://feel.blogg.se/
Postat av: wetters

spårad kille asså

2010-12-05 | 19:48:20
Postat av: räser

håller med !!!!!!!!!!!! xDDDDDDDDDDDDDDDDD

2010-12-05 | 20:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tillbaks to Startsidan!






Våra namn: Snäckan, Filten, Andx, Gurry, Fizken, Keffin, Oliver, Nelly
Ålder?: 93-92or
Bor: Orten

We share, We care!