2010-12-06
08:01:20

Sovlas

Tjennare bloggen! nej fuck that..

jag sover inte för att sova är dödens kusin. Och med döden, vill jag inte ha något att göra. Har tre feta uppsatser att jobba med denna vecka + en sida om faderlandets hufvudstad - berlin. allmänt kefft alltså, som livet i allmänhet. I helgen var jag på funkkonsert på fasching med ett band jag inte ens behöver nämna för ingen vet vilka de är ändå. Kan säga att det var F U N K med stora bokstäver alltså, tror inte någon satt still och jag var i extas efter trummsolot i tre timmar efteråt. det var fint. första gången jag skriver en mer seriös text på en blogg någonsin! och om ni har sett något här på bloggen som personen som skrev inlägget kanske inte vanligtvis gör - så var det jag.

för att fira mina goda funkupplevelser får ni med tre klassiker

Funkadelic – One Nation Under A Groove - Original

Stanley Clarke – School Days

Weather Report – Birdland

varsågoda våra 7 läsare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tillbaks to Startsidan!






Våra namn: Snäckan, Filten, Andx, Gurry, Fizken, Keffin, Oliver, Nelly
Ålder?: 93-92or
Bor: Orten

We share, We care!