2010-12-08
20:50:49

Tjeniz (tröttmode)


Halloj,hejsan f1n1 ! Sitter och bajjar just nu! Har haft en lång och jobbig dag! är jättetrött! Har redigerat vår film vi hållt på med i typ år nu... Det går rätt bra faktiskt! Men vi har lite kvar att göra. Hur som helst, ännu ett öppet hus idag, så jag började klockan 12:15 idag, (somnade klockan 07:30 inatt) och slutade 18:00 men kunde inte dra därifrån förrän vid 19.. :/ filmjäveln! Aja, sen var jag tvungen att stanna förbi Black Sheep och betala Bandhyran som låg på 100 riksdaler! Ganska billigt, men jobbigt att åka dit när man är sjukt trött och hungrig!
Sara Lund skrev till mig precis, hon sa:

"drömde precis att du flyttade till norge fast det låg i typ afrika och jag och johanna bara grät och massa andra dog här hemma. jättesorgligt vare.."

Jag älskar sara, hon är så snäll. så därför ska ni få en fin bild på sara <3




Jag satt uppe inatt och läste en blogg om en tjej på 14 år som nyligen blev med barn, och valde att behålla det! Hon födde ungen nyligen och jag måste säga att jag läste hela hennes blogg! det var nästan som en bok, en berättelse! jätteintressant! visst hon stavar som ett sär, har dålig gramatik, är rätt töntig och skriver i malta.. och inte på malta, som är fett irriterande, eftersom hon skriver om sin resa till malta hela tiden! (hon märkte att hon var gravid när hon var på språkresa där :P ) Nej men helt ärligt! värt att besöka! Klicka på röda texten ovan!


Postat av: räser

HAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR HAHAHAHA

2010-12-08 | 22:07:15
Postat av: räser

asså serri kan du sluta rejpa mig?

2010-12-08 | 22:57:45
Postat av: filten

det är inte jag.

2010-12-09 | 10:40:58
Postat av: filten

det var visst jag

2010-12-09 | 14:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tillbaks to Startsidan!






Våra namn: Snäckan, Filten, Andx, Gurry, Fizken, Keffin, Oliver, Nelly
Ålder?: 93-92or
Bor: Orten

We share, We care!