2010-12-09
20:27:05

gttg

Mors. Idag har varit en ganska bra dag... inte hänt så mycket förutom att jag fick sluta 2 timmar tidigare än väntat (!!!!!) vilket gjorde min dag. Drog hem och tjilla, förövrigt är jag frisk och mår prima nu! Imorgon är det en ganska chill dag, börjar 12 och slutar 5 eftersom vi har någon slags aktivitetsdag, men det är väll rättvist eftersom jag i vanliga fall börjar 8:20 och slutar halv 5. Vet, det är brutalt för en fredag... Nu ska det pluggas iaf!

Skänker en fin bild till folket.

 

Och en lolcat!!!!!


Postat av: andx

järnisgänget :D

2010-12-09 | 20:37:03
Postat av: Anonym

why banker cat, whyyyyyyyyyyy!?

2010-12-10 | 07:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tillbaks to Startsidan!






Våra namn: Snäckan, Filten, Andx, Gurry, Fizken, Keffin, Oliver, Nelly
Ålder?: 93-92or
Bor: Orten

We share, We care!