2010-11-30
21:25:46

Dagendagendagain

Idag så började plugget klockan 14:30 med journalistik! askul! fick gå runt och intervjua folk hela dagen om alkohol och fester, tillsammans med Olivija West! här är ett lite ljudspår!

ASTUNGT LJUDSPÅR PÅ ASTUNG INTERVJU!!!

Eftersom skoldagen var flyttad fram till 14:30 skulle jag sluta klockan 18:00.. och det är pga att det var öppet hus i skolan, så massa 95or skulle komma och kika, då hade jag lovat min käre vän Agnes att stanna kvar tills typ 17:30 och visa henne runt i plugget.. men eftersom jag och olivija är så effektiva och duktiga blev vi klara med arbetet runt 15:20.. så jag var tvungen att stanna kvar i skolan i timmar tills agnes kom! men det gjorde inget, hade chansen att jobba lite med bloggen och facebooka lite! Och vi hade askul i skolan med agnes, och jag hoppas hon börjar!
Nu ska jag hoppa in i duschen och mysa ner mig i sängen med min dator tills jag somnar!
Puss!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tillbaks to Startsidan!






Våra namn: Snäckan, Filten, Andx, Gurry, Fizken, Keffin, Oliver, Nelly
Ålder?: 93-92or
Bor: Orten

We share, We care!