2010-11-30
22:42:41

ePic

Shasha bloggen kevveboii häääär! - Okej nej, fuck that.

'sup bloggen? Här kommer mitt första inlägg ever... känns bra!

Mitt liv suger just nu men fan inte ska man klaga. Jag har bara matte B-prov imorgon och förstår inte ett skit men fan, det löser sig. Istället för att tänka på skola och så ska ni titta på dom fina bilderna jag länkar här nere.

Bilderna är från hösten 2008.

Dennis var liten och söt.

Jag hade mer hår än Mufasa.

Pojkarna var små och kramades, detta var innan Filip hade en skuld till Gustav.

Dennis var kär i lisa, vi drog till henne mitt i natten.

Andrez hade kort hår och hade på sig fina tröjor. Hans tecken fanns redan då.


Vi busade och spelade in sena kvällar i RWS.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tillbaks to Startsidan!






Våra namn: Snäckan, Filten, Andx, Gurry, Fizken, Keffin, Oliver, Nelly
Ålder?: 93-92or
Bor: Orten

We share, We care!