2010-11-30
23:05:42

Tju

Hellu, första gången jag bloggar sedan de gamla playahead-tiderna! ;) Idag har varit som de flesta andra dagar, är på lektionerna, men gör inte ett skit dvs.. Drog sedan till gymmet och pumpade, sen drog och käkade på texas burger, tog revbensspjäll, det fick duga som mellanmål. Ärligt talat är det nog min absoluta favoriträtt. Förutom det var det en händelselös dag. Eftersom jag glömde datorsladden i skolan också har jag inget annat val än att ta gamla datorn, vilket är bra för att jag hittat massa gamla fina bilder, minnena kommer tillbaka! ;)


Gammal klassiker!

tja


ahahahah

Katter

Stick och brinn kissekatten!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tillbaks to Startsidan!






Våra namn: Snäckan, Filten, Andx, Gurry, Fizken, Keffin, Oliver, Nelly
Ålder?: 93-92or
Bor: Orten

We share, We care!